ثبت درآمدها و هزینههای پروژهها و قراردادهای کاری بخشهای مختلف شرکت، تهیه ضمانت نامهها، پیگیری وصول مطالبات، محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان و نیز پرداخت حقالزحمه کارکنان، تامین کنندگان و سایر هزینههای جاری در حیطه وظایف امور مالی میباشد. بخشی از وظایف واحد مالی به شرح زیر میباشد:
ثبت اسناد درآمدی
ثبت اسناد هزینهای
تهیه گزارشها و صورتهای مالی
محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان و تامین کنندگان
تهیه ضمانت نامههای شرکت در مناقصه، پیش پرداخت، حسن انجام تعهدات و کسور وجه الضمان (در قالب ضمانتنامه بانکی یا سفته)
صدور چک برای پرداخت هزینههای مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان، حق بیمه و مالیات کارکنان، حقالزحمه قرارداد تامین کنندگان و سایر هزینههای جاری
تهیه لیستهای بیمه و مالیات حقوق کارکنان
تهیه گزارشات مالی مربوط به مالیات ارزش افزوده، مالیات تکلیفی، مالیات حقوق، مالیات عملکرد در دورههای مشخص و پرداخت آنها به اداره امور مالیاتی
پیگیری وصول مطالبات از امور مالی کارفرمایان (پس از تایید و ارسال صورت وضعیتها به امور مالی کارفرمایان)
شماره تماس داخلی: 517-516
موقعیت مکانی: این واحد در طبقه پنچم دفتر مرکزی قرار دارد.